Torsdag 27 Januari - Lasange & Wii

Jag vakande upp och det regnar utanför mit fönster. Usch!! Regn vill vi inte ha nere i Espana!
Jag har iaf hunnit städa lite till och bakat till lite scones. :) mmmh, gotti.

Eftersom att jag har nada att prata om så får det bli en titt in till mitt vardagsrum istället!
Ikväll kommer Camilla, Linda och Maria på besök och då ska det tillagas en lasange och så har kah förberett en pizza sallad oxå. Det finns inget godare att äta lasange med pizza sallad. På det tänkte jag plussa till en flaska rosé som legat i kylen ett tag och så ska vi spela en massa Wiiii !

Bon dia folket!






Pussi !

From Bareclona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fint ni har det! Verkligen skitfint! Är tv-bänken från Ikea? En sån vill jag haaaa! :D

2011-01-27 @ 20:03:15
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0