3 fyllor men ingen baksmälla. Hur är det möjligt?

Chuuuuuse på er!!
Det är onsdag, min första dag på jobbet denna veckan och jag har precis tryckt i mig en pastasallad med kyckling. Den blev fett god, men jag är typ övermätt så det fattas väl bara att jag spyr upp den snart och så blev det helt onödigt att äta den överhuvudtaget... Ääh, men skämt och sido, den är riktigt god...och jag är ritkigt mätt.

Idag flög vi till Bergamo och Lubeck. Jag blir fortfarande lika förvånad när italiernarna börjar prata italienska med mig eller när tyskarna spyr fram sin äckliga tyska på mig.. Då brukar jag typ göra den där keff-minnen och höja ett ögobryn och typ; "Ursäkta, jag har snea ögon, jag är gul..?! Vaddå italienska, vaddå tyska? Prata engelska människa...!! " Dagen kändes grymt lång, men imorgon har jag standby så jag hoppas att jag kan vila ut lite till. Kanske ligga i trädgården och sola min bleka spinkiga kropp..

Jahopp... Sen senast då.. Jag hade 3 dagar off sen i lördags kväll, så jag tog sista tåget ner mot småland på kvällen, och så var jag hemma precis till att få käka mammas thaimat till middag och även dra i mig 3 whisky&cola hemma hos Nagem innan vi fick Lina till fyllechaffis som körde ner oss till Hotellet. Hotellet sög ju åsna btw... Hur fick ni idéen till att byta lokal/dansgolv lixom..? Kändes som om man gick på nån jävla skol-dans lr liknande. Big no no..


Nagem & jag på Hotellet i lördags.

Det var dock trevligt att träffa gamla vänner och bekanta man inte sett på en vecka eller år, kul och snacka och se vad folk sysslar med. Hotellet blev en kort visit eftersom vi kom dit rätt sent.. Givetvis var det ju kvällens bråk på stan oxå, och folk sprang ju som getter efter varandra.. Det är nog lite charmigt ändå...
Man kommer ut efter hotellet och så finns det lixom alltid kvällens bråk-föreställning som man kan titta på när man käkar sin babb. Fint är det..!

Efter det var det tydligen menat att det skulle vara efterfest. Jaa, eller hur ska man kalla det. Fanns ju inget och dricka men det var trevligt ändå.. Det blev sent i vilket fall.

Söndagen kom och jag typ slappade bort hela dagen hemma hos Mams och Paps. Käkade ännu mer thaimat och fick även känna på att DET var ju inte min mage van vid, så det blev någon svidande timme på dass innan man kände sig mänslig igen... Under kvällen kändes det som om någon besvarade min rastlöshet, då jag blev tillfrågad om att festa via sms.. Ah, varför inte?! Och så blev det fest hela natten igen...


Det blev en sen söndagsfest.


Habbe, jag & Rudi typ kanske vid 04 på morgonen...

Måndagen kom och det var väl menat att jag skulle åka till Göteborg TIDIGT för att hämta mina flyttkartonger som kommit ifrån Espana, men jag sköt upp på det ngn timme och kom iväg vid 10. Haha.. jag åkte till ngn jävla industriområde, värsta sletna stället med massa lastbilar och grejer.. Kommer in till receptionen och möter typ 10 svettiga polacker i 50 års åldern... Dom kom dit för att lasta sina lastbilar och ni kan ju tänka er tanken när lilla jag kommer in och typ... "heeeej?"


KAOS på min upp-packning av mitt sverige-flytt..


Jag fick iallafall mina lådor, mitt liv igen. Mina kläder, mina shoes, mina små onödliga saker jag inte riktigt fattar varför jag har dom!! Allt är iaf hemma i svea och det känns både sorligt och skönt. Vi får se.. jag har lagt det där lite på hyllan tror jag...

Hann även träffa Malin och Micka på en fika snabbis, vilket var trevligt, sen tåg jag och Anna tåget till Jönköping och gick till Twin och söp loss på mojitos och Captain Morgan&Cola. Mycket trevlig kväll ! Nagem kom in senare och hämtade oss, helvete va kul vi hade!


Slicka sked.


Jag & Anna, som några timmar senare går loss på mojito i Jönköping.


Söta Malin och Micka! :)

Men det som är helt fantastikst bra är att jag haft 3 fyllor på rad utan en enda bakfylla. Helt fucking Amazing!

Ikväll blir det inte mycket gjort. Jag kommer ligga i sängen resten av kvällen och bara njuta av att jag ligger i en säng. Till helgen blir det Estocolmo..! Fancy fancy..?

Puss & god kväll // Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stockholm är very very fancy ;)

Ska bli så kul att du kommer!

2011-07-07 @ 08:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0