Fredag 22 Juli - Tv-helgen har just börjat!

God fredag på er!

Jag typ bokstavligt talar älskar när jag inte vet vilken dag det är! Ligger i soffan och har slagit på TV'n och DET är stort i Thais värld. Jag tittar nämligen inte på TV.. MEN eftersom att jag typ har 700 kr kvar på kontot och lönen inte kommer förrens 3 veckor så startade jag just TV-helgen så här. Imonn ska vi sitta ett gäng och kolla på film hela kvällen, så det blir en vit helg för min del oxå. Dock står whiskyn inne på rummet och väntar på att jag ska dricka upp den. Iofs så finns det en annan anledning till varför min helg inte kommer vara mer livande och det är för att jag har standby imorgon och på söndag mellan 04-15, så jag pallar inte att gå ut OM dom skulle ringa mig... Så TV lär blir super till helgen.

Det är min andra dag på jobbet idag och det har gått bra hitills. Idag efter att jag kom hem så slängde jag in två tvättar som nu håller på och torkas upp i torkskåpet. Städat och skurat toaletten oxå, så nu luktar den normalt i ngn vecka till. Gött är det..

Jag var ledig i måndags till onsdags och fick med mig Sina, Ruben och Mireia, 3 arbetskollegor ifrån jobbet som har samma schema som jag. Vi hyrde bil och åkte mot Göteborg och Liseberg och övernattade på hotell i 2 dagar. Det var sjukt kul och komma iväg! Vi badade jacuzzi, åt persisk mat inne i gamla stan, åkte Atmosfear på Liseberg 3 gånger och jag sket på mig alla gånger. Vi drack olika drinkar på hotellbaren och njöt minst lika mycket av hotellfrukosten på Scandic. Måste tacka pappsen för dom frinätterna vi fick :) Innan vi nådde hem till Nyköping igen, så stannande vi en snabbis i Jönsköping och det blev en sväng på A6 och inne i stan. Lunchade även på Jensens Bofhus som förövrigt måste ha årets suraste personal..
Jag var helt slut när vi kom hem i onsdags och det blev sängen direkt. Men guuuud va kul jag hade!


Hela gänget i hyrbilen på väg till Göteborg!


Testar jacuzzin på hotellet, fin var den! Med utsikt ifrån 6e våningen :)


Ruben, Sina, jag & Mireia.


Sina & Mireia, där vi käkar persiskt i gamla stan.


Stackars Ruben, han fick varken rätt mat eller rätt dryck. Haha!


Testar drinkar i hotellbaren! Nöjda!


Första åket, klassikern: Lisebergsbanan! :)

Meningen var att jag skulle uppdaterat lite igår, men jag var alldeles för deppig med det vädret som var. Idag vaknade man ju dock upp av ett sju helvetes åskväder och det blixtrade hela tiden, men under dagen har det blivit jättefint väder och varmt igen, sjukt bra!

Imorgon blir det inte mycket gjort. Ringer dom mig inte, så hade jag planerat och handla lite käk för dom sista pengarna jag har och sen ta världens längsta dusch! Luktar som om jag kommit direkt ur ngns röv typ.

Haha, en annan rolig sak.... Det knackade på dörren för ngn timme sen. "Inte fan väntar jag besök?" - tänkte jag. Öppnade dörren och där stod en Lover ifrån Holland. Han letade visst efter min roomie som inte var hemma och vi tjötade lite smått innan han gick, trevligt när snygga främlingar och knackar på.. coolt :P

Nähe, mer uppdatering får ni inte. Nu blir det Simpson på tv och godis!
Asså, man blir ju lite sugen på en whisky&cola ändå. Kanske man ska ta sig en...?

Ha en trevlig fredag! Puss & Kram // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0