Life in boxes.

God fredag på er. Fan, under veckan har ju sverige ändå visat att vi faktiskt kan få några ordentliga sommardagar. Men jag är fortfarande skeptisk till att det kommer hålla asså. Har vart lite torr på att uppdatera, men känner samtidigt att jag inte haft något att skriva om. Sedan midsommarhelgen har jag varit och badat i sjön. (årets första dopp!) Var där t.om 2 gånger och åkte med Ruben och Selva. Jag har druckit mer whisky&cola och umgåts med folk ifrån jobbet vilket har varit coolt och vi har varit vakna till 6 på morgonen.. Busigt!

Mitt liv i lådor anlände till sverige (göteborg) i måndags. I 7 fjuttiga lådor och en resväska ligger mitt liv i.. Känns helt sjukt. Jag ska till nässjö nu i helgen och stannar till tisdag, så jag tänkte åka till Göteborg och hämta mina flyttlådor på måndag. Kommer knappt ihåg vad jag packat ner lixom..

Mmm ja, jag känner mig nog lite tom idag ändå... men jag hoppas att helgens bravader kanske ändrar på det!



Hej hej!
Puss & Kram // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0