Torsdag 7 Juli - Glass i hamnen.

Vilken sjukt underbar sommardag jag har haft! Sjukt bra dag asså.

Jag vaknade utan larm idag vid 11, somnade även med laptopen påslagen och lampan tänd. Jag måste ha slocknat riktigt rejält igår kväll. Kände iallafall att jag hade sovit ut riktigt ordentligt.. Det blev en snabbfrulle innan jag drog med pläden ut i trädgården och la mig i bikini och körde all in på att bli solbränd, gick väl sådär bra. Efter att ha legat och badat i mitt egna svett i 3 timmar så pallade jag inte värmen mer, inte en ända vindpust hade dagen att komma med..

Jag gick upp och hoppade in i duschen. Till lunch blev det honungs melon och rambutan. Neej, jag bantar inte, men man blir inte så sugen på ordentlig mat i denna värmen. Dessutom tror jag att jag håller på att gå upp i vikt! I can feel some boobs and ass coming up, woop woop! :) Jag är nog den enda i världen som blir lycklig av att gå upp i vikt... hehe.

Iallafall... Klockan slog 16 och jag var nyduschad och klar, gick ner till stan och mötte 15 vänner för en mega-fika på Coffe by George här i stan. Mycket trevligt förutom att jag tycker att dom ska skaffa parasol oxå. Fan, solen RÄTT i ögonen fan. Det blev en ceasar-sallad oxå, tydligen räckte inte min frukt-lunch. Massa tjöt på både spanska, engelska och svenska. Ytterst trevligt måste jag säga... När hälfen skulle gå kände vi andra för en glass i hamnen här i nyköping, så vi traskade dit i söndags takt. Vilken underbar dag..


Nästan hela gänget på Coffe by George. Ryanair, det är fint folk där.


Joanna, Aline & Selva i solen.


Marcos & Jag bakom mina solglasögon och så Nyköpings "shopping" gatan i bakgrunden.


Mireia dricker färskpressad apelsin juice.


Knappar på nallen lite...

Det blev glass i mängder och titta på nyköpingsborna när dom njuter av sin hamn. Ja.. idag har jag haft en bra dag. Och sommarkläder med shorts och linne fick oxå gå på...! Man får ju passa på att visa skinn när vädret tillåter. Synd att brännan inte riktigt hänger med bara.


Marcos, Mireia, Selva & Aline på väg till hamnen för en glass i solen..


Nyköpings hamn satt det fullt med livsnjutare..


GLASSS FFS!


Solen ger allt för att värma med sina strålar in i det sista.


Marcos & Mireia på uteserveringen.


Aline & Selva njöt inte bara av glassen utan även av varandra..


Dagens sista bild får bli dagens butt-crack jag smygfångade på bild. Shiiit, människa. Skaffa kalsonger eller dra upp byxorna. Vart slutar röven lixom.. !??!

Imorgon blir det jobb alldeles för tidigt, 05:55 ska jag vara DÄR och vi pyser till Bauvais och Riga innan jag tar ledigt igen (standby lördag & söndag, ber till gud att dom inte ringer!!) Helgen vet i fan asså. Det finns planer, men vi får se vart jag hamnar. :)

Hoppas att ni haft en lika fantastisk dag som jag!

Puss & Kram // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0