Fredag 17 Juni - Barcelona imorgon!

Wooop woooop! Imorgon är det Barcelona. Imorgon är det fest. Imorgon är det LOCURAS ännu en gång. Vi hoppas på det den roligaste kvällen på 2011 hittills!

Jag kommer att träffa Linda och Jeerra och sen kommer Rudi och co in från Lloret de Mar och hälsar på. Sicken kväll det kommer att bli. Mina mojitos står redan och väntar på mig!

Men innan det blir det först en sväng till Amsterdam och London innan jag tar ledigt! Hoppas att ni får en kalashelg!

ALL IN !









Puss & Snusk!! // Thai


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ditt jävla snyggo alltså. När kommer du och partar med mig?

2011-06-17 @ 16:34:23
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0