Måndag 6 Juni - Sammanfattning av helgen i Nässjö.

Hej hej!

Idag var det nog första dagen som jag somnade stående på rampen i Tallin måste jag säga.. Jag har varit trött hela dagen idag, men att jag vaknade av att jag höll på att ramla tog fan priset. Haha! Jag bara stod där ensam och kände att ögonen somnade till och rätt efter det vek sig kroppen, men jag hann vakna till. Dock måste det ha sett jävligt roligt ut.

Jag är nog trött efter helgen hemma i Nässjö. Dödens kul med grädde på moset blir nog en sammafattning av det hela. Uff, vilken helg! :) Jag tog tåget till Norrköping i fredags morse och där blev jag hämtad av Nicko och bil och vi åkte mot småländska Nässjö. Väl hemma väntade "marken" (=marknad på småländska) i stan och så hade vi picknick med tjejerna i parken tillsammans med barnen. Rövsvetts värme var det!


Jag & Nicko i bastu-bilen på väg till Nässjö. Döden!


Vad roligt man kan ha när man inte behöver köra.. :)


Jag måste få vara ärlig och säga att sverige är fan vackert på sommaren.


Picknick i stadsparken med tjejerna och kidsen!


Coxen & Lisen bland bullar och leksaker.


Jag i steker i solen, nerkladdad i BUS. (haha! moget!)


Senare på kvällen intog jag och Nicko våran balle med lite vitt vin och hemmagjorda mojitos. (dom var inte illa pinkade) Lina kom över och joinade oxå, men sen drog vi hem till henne, då hennes päron hade fest. Jag stannade där någon timme, sen blev jag uppplockad av Nagem och vi gjorde stan en sväng. Trevligt!

Lördagen kom och det blev Grimstorp hela dagen med Nicko, Lina, Anna och Malin. Där låg vi och stekte hela dagen och smed planer inför kvällen.
Och på kvällen ja... :) Vi satt hemma och förfestade hos Lisen innan vi stack till hotellet. Det var jättetrevligt, men väl inne på hotellet blev det lite väl dimmigt där inne. Men jag hade kul iallafall. Vilken sjuk kväll...!


Lina badar fötterna i Grimstorp. Hon doppade hela sig efter tag..




Jag och Anna badade inte denna dag...


Sandra & Vicke kom med lille söte Hugo oxå! :)

Vaknade upp och mådde bra, men sen kom baksmällan smygande under dagen, lysande! 
Men man kan ju inte må bra varje dag och det fick jag väl sota för. :)

Nähe! Hörs imonn!
Puss & Kram // Thai

Kommentarer
Postat av: Malin

Oroa dig inte Tina, du har nog många läsare. Nu när jag är fast i Sverige, så lever jag på att läsa din blogg och på att vara djupt avundsjuk på hur du flyger och far runt! Hade jag inte varit så flygrädd hade jag nog själv utbildad mig till en liten flygvärdinna! =O)

2011-06-07 @ 10:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0