Onsdag 15 Juni - Gula småhjärnor och högar med snorpapper.

Jahopp... Då var man inne på sin andra och sista sjukdag. Jag mår bättre än igår måste jag säga. Igår var jag ett stort hängberg... Idag är det väl bättre. Nu hostar jag upp ännu mer gula små delar av hjärnan. (undrar fortfarande vad det är för något!??!! Vet ni eller inte?!) och har lite snorpapper här och var. Imorgon hoppas jag att jag fit for fight iallafall. Har inte gjort något idag. Käka frulle och sen har jag varit nere och tvättat lite grann. Kände att trots att jag är sjuk så kan jag ju fortfarande gå ner 3 trappor för att slänga in en tvätt lixom.

Det är det som är så dumt egenligen... Hade jag jobbat på fabrik eller vad som så hade jag gått till jobbet ändå, men med tanke på att luften i ett flygplan är sämre så mår du automatiskt sämre om du skulle vara förskyld tex. Du DÖR typ.. Vi hoppas att jag klarar dom 2 sista dagarna iaf. Det känns okej lixom.

I min ensamhet gör jag inte mycket i Nyköping här. Suttit och facebookat och snokat runt på google. Jag vet inte om ni svenskar vet vem denna karl är men han heter Mario Casas och är ifrån Barcelona-området, men är skådespelare och bor nu givetvis i Madrid. Jag har sett endel spanska filmer med honom och jag ska säga att spanska regissörer är inte blyga för att visa hud och en och annan sexscen. Oh my dear fucking god.. !! (lite opera där i slutet..) 
Han är min ideal-karl till 100 %. Superhet, men ändå lite gullig. Mörkhårig med bruna ögon. Det mystiska flirt-leendet slår allt. Jag undrar vad han har för min i sängen? Lika het? Kroppen duger ju.. (!) hehe. Jaa, jag sitter här och dreglar lite jag... Hur ska jag få tag i honom är frågan?

MUMS FILLIBABBA !!




Mmm mmm mmm boom shacka-lack på den !

Vad ska jag laga för mat idag? Tips..?
Puss / Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oooh han vad fin du :)

2011-06-15 @ 15:27:32
Postat av: yoko

Dom där klumparna är ju bara slem och snor typ. Eller så kommer dom från halsmandlarna. Det är vanligt när man är sjuk.



Han var ruskigt fin du, hårig med eller?

2011-06-15 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0