Onsdag 22 Juni - 2:a standby dagen. Minst lika död.

Dagens To-Do-List:

* Städa?
- check!!
* Tvätta? - check!!
* Laga en dunder-middag som tar typ 3 timmar att tillaga? - check! Det blev thaimat!
* Dricka MAX 3 whisky/cola? - check!! Jag är inne på 4:e nu! :)
* Dansa lite i vardagsrummet? - check!! Medans jag plattade håret.

* Sexchatta med en främligt på nätet? - Har tyvärr inte hunnit med detta. Men det verkar som om Fröken Thai ska ut i Nyköping ikväll. Kanske man snackar snusk med en främling då?
* Onanera? - För tidigt på dagen lixom.
* Somna gött..! - Klockan är ju bara barnet !!

Jag måste ju ändå hålla med om att jag varit duktig idag :) Uppdaterar sen kanske... wooop wooop!

// Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0