Söndag 12 Juni - Jag och min whisky igår.

Tillbaka i Nyköping efter en helg i Nässjö igen.  I fredags så åkte jag ifrån ett 23 gradigt varmt Nyköping i långklänning och svett mellan skinkorna, tog tåget 2 timmar söderut och kommer fram till Nässjö, 12 jävla fjuttiga grader och spöregn. Inte okej alltså.. Inte någonstans. Jag frös och det bara regna ner.

Syster som oxå var i stan och hälsade på hämtade mig på stationen och vi åkte hem till mamma och pappa. Där väntade underbara systersonen JJ och mammas thaimat. Lovely!! Jag mättade mig rejält, sen tog jag och syster bilen hem till Nina som hade en lite inflyttningsfest. Det var trevligt folk där och Hanna bjöd mig på några glas vin.. Kvällen blev rätt "kort", jag gick hem vid 03 och sooov gott.

Igår lördag var det studentdag här. Jag sket ärligt talat i det. Jag såg varken några flak eller studenter på stan när vi var där under förmiddagen. Syster och jag var inne på Systembolaget och shoppade kvällens krök, medans mamma var inne på Vila, stans ända klädbutik. Ja, Nässjö håller på att dö ut.. herregud.

Chillade rätt fint hela dagen hemma, tog det lugnt men vi korkade upp redan klockan fyra för att vi var så rastlösa, jag och syster. Vid halv sju skjutsade pappa ner oss till Anna där vi förfestade med tjejerna till 22. Det var skittrevligt tycker jag, men efter det så drog vi över gatan hem till Iris som hade hemma fest. Shit, hemmafester så ju waay much roligare än utgångar om jag ska vara ärlig. Whiskyflaskan som vi köpte tömdes under kvällen, varav Habbe fick för sig att klumka den sista 10-delen av flaskan. Haha! Syrran la tydligen en pizza utomhus. Lisens behå sprack där fram.... Ja, det var ritkigt kul måste jag säga. LYCKAT !


Lite egobilder hann med innan vi stack till Anna på förfest.


Min älskade syster Nipa och jag. Det skiljer 9 år mellan oss, men det märks inte!


Jag, Anna & Lisen hemma hos Anna. Fina tjejer!!


Ja. Sen hände ju annat oxå, men dom detaljerna lämnar vi tycker jag. Batterierna är iallafall laddade.. höhöhö!

Nu väntar 5 dagars flygningar och imorgon flyger jag till Ibiza. Jobbar sent hela veckan, sen på lördag åker jag till Barcelona. Det ska bli kul och jag ska våldgästa Linda och Mia hade jag tänkt. Vi får se vad vi hittar på !
Tänkte fylla garderoben och förhoppningsvis få en riktigt bränna på söndag på stranden kanske! :)

Nähe, snart blir det sängen. Hoppas att ni haft en kalashelg.

Puss / Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0