Tisdag 14 Juni - Man får inte ha det för bra.

Man får inte ha det för bra.  Nää, det får man inte... Efter en kanon helg i Nässjö, att jag bokade biljett till Barcelona i helgen och att jag serverade kaffe till Tiesto & Ingrosso igår när vi åkte till Ibiza blev bara för mycket... Så bra får man inte ha det.. 

Tiesto sov ifs nästan hela resan, Ingrosso satt brevid med sin laptop och festade lite ensam med sitt head-bangande. Han var trevlig, lite flörtig, men hade oxå den där typiska attityden "jag vet att jag ÄR känd, Hello ?!". Fast hans vänner var ta mig fan ännu värre. När vi stod vid bordningen så stod jag längst fram med första passageraren, då en utav hans polare kom fram och sa med äcklig stockholmska ; "Ehh, urschäkta menne... asså Tiesto och Sebastian Ingrosso ska med detta flyget, om du vet vilka dom är?? ... Och eeem, dom skulle vilja sitta långt fram i planet... Vi skulle inte kunna få gå före kön..? (Dude, ni åker med Ryanair, vad begär du??..) Och nej, dom fick inte gå före i kön, men hade tur ändå och fick sitta längst fram tillslut ändå.


Sebastian Ingrosso, moi & Tiesto.


En passande bild på när jag var på Pacha på Ibiza och såg Trion 2009. Sjukt bra var det !



Hade en liten förkärlek till Guetta den sommaren oxå.

Idag kändes det som om jag vaknade upp ur ett rövhål bokstavligt talat. Jag har blivit sjuk.. Jag har snor som sitter fast i näsan och som bara rinner vid fel tillfälle. Sen hostar jag upp sånna där gula små hjärnor hela dagen oxå. På tal om dom... Vad är det för något?? Någon som vet.. Dom är iaf äckliga som fan.

Givetvis när man är sjuk och ska sjuk anmäla sig så ska man ju ta arslet till jobbet och skriva papper och bla bla. Hade hellre legat i soffan/sängen och faktikst försökt att bli frisk. En annan rolig sak är oxå att man får skriva ner hur länge man TROR att man kommer att vara sjuk. Man bah: öööh, okej?? Jag skrev iaf att jag skulle vara sjuk idag och imorgon, men att jag är tillbaka på torsdag igen. Lite skumt system.. för om jag blir superfrisk imonn, så får jag inte jobba ändå. Wierdooo..!?

Men men. Väl hemma nu iaf och jag tänkte koka ihop mammas förkyldnings-kurs soppa och mest ligga i soffan hela dagen. Bokade en tvätttid tills imorgon oxå, annars kommer jag typ dö av rastlöshet. Men på torsdag är jag frisk igen, det har jag bestämt..

Jag lär nog köra ett par inlägg under dagen.. Keep ya'll updated!

Puss & Snusk // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0