Tisdag 21 Juni - Årets tråkigaste kväll pågår just nu.

En tråkigare kväll har jag nog fan inte haft asså...! Vilken dag/kväll ärligt talat! Okej, fikan med Malin och Therese var ju helt trevlig, men sedan jag kom hem har jag inte gjort ett skit. Jag har pösat i soffan framför tvn och kollat på sämsta serier, käkat mat, ätit en massa nacho chips... och tänkte ge mig på den sista glassen snart oxå!
Jag döööör va rastlös jag är. Sämsta är att detta är min första standby-dag denna veckan och det väntar 2 dagar till innan jag iaf får besök och sällskap. VAD SKA JAG GÖRA UNDER DESSA DAGAR??!?

Försökte att få ihop en lista jag skulle göra om jag får lika tråkigt imorgon och det är:

* Städa? (lägenheten är iofs rätt jävla städad, men en dammsugning kan den få.)
* Tvätta? (har inte mycket som ska tvättas, men vi kan säkert få ihop något.)
* Laga en dunder-middag som tar typ 3 timmar att tillaga? (frågan är bara vad man ska laga till som tar så lång tid att tillaga..)
* Dricka MAX 3 whisky/cola? (måste gå till ICA och köpa coca colan..)
* Dansa lite i vardagsrummet? (antingen blir det hiphop & RnB och försöka dansa sexigt, eller så blir det house-listan och bara ösa lite. Det beror helt på whisky-resultatet.)
* Sexchatta med en främligt på nätet? (aldrig gjort det men det är säkert en intressant och kul tidfördriv när man är lite salongsberusad efter whiskyn.)
* Onanera? (har ju ingen pojkvän och alternativa kk'n är ju typ år bort..)
* Somna gött..!

Det blir säkert en jättebra plan. Vad tror ni? Har ni andra tips så får ni gärna skicka dom!


Såhär ser jag ut när jag är utrråkad.


Rasssstlööööös!!




Jag hittade en bild på mig & Linda när vi röjjde Otto i lördags. Vi är typ bajspackade på bilden, men jag kan inte riktigt bestämma mig för om det syns eller inte?? Vad tycker ni? Visst ser jag lite packad ut?? Jag själv tog inga bilder under kvällen på Otto, men Rudi gjorde det och jag Måste se bilderna!! Shit!

På tal om en helt annan sak. Gud va jag vill ha Pichi! Jag saknar det lilla håriga ruffset och tyvärr fick jag inte träffa henne i helgen eftersom att hon var i Cunit med faster och farmor! Dock skickade Lili en bild till mig och jag ville typ dö. Det är helt sjukt med att ha hund, vilka underbara djur.. Min lilla Piccchiiii! Man ville ju bara gosa in hela ansiket i hennes nylle och mysa på!


Pichi, min älskling!

Nä, nu ska jag käka den där glassen och hoppas på ett mirakel. Hej hej !

// Thai


Kommentarer
Postat av: yoko

Köp ett 1000 bitars pussel så har du att göra :P

2011-06-21 @ 22:26:29
Postat av: Malin

Ja du Tina, jag förstår precis hur du känner. Jag har bott i många länder, men Barcelona är speciellt!!! Jag saknar oxå Bcn hur mycket som helst och längtar ofta tillbaka. Allt känns så mycket lättare där, livet är inte så grått utan mest roligt! =O)Varför kan du inte flytta tillbaka/bo kvar? Innan du träffade pojkvän bodde du ju där?

2011-06-21 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0