Torsdag 2 Juni - Hem till Nässjö!

Jag får inte många kommentarer, men jag blir jätteglad av dom jag får. Ni är urgulliga allihop! :)
Åker till Italien idag och tillbaka och sen åker jag till Nässjö imorgonbitti och stannar HELA fuckin helgen!
Det har planerats in en picknick i parken med damerna, sen om jag får bestämma blir det 2 boxar vin under helgen och så vill jag ut och sola och bada någonstans oxå..!

Vi ses imonn! Puss & massa kram!


Jag saknar Barcelona ibland, speciellet att ha sanden mellan tårna.

//
Thai


Kommentarer
Postat av: marija

ja men då ska jag med kommentera ibland! :P efter den vanliga facebook-aftonbladet-osv-processen, så är det kul att klicka in på din blogg och läsa lite och se fina bilder :)



keep up the good work tina!

2011-06-04 @ 01:10:56
Postat av: Linda

Du skriver så bra vännen! Jag tycker det är skönt att kunna läsa om vad som händer hos dig, du känns inte lika långt borta då... Jag saknar dig massor vännen, men snart ses vi igen! Tusen kramar och massa pussar <3

2011-06-05 @ 03:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0