Onsdag 16 Mars - Hahn (Frankfurt) imorgon!

Cabin crew boken är minst lika tjock som en bibel, möjligtvis lite större bokstäver, men ÄNDÅ har jag läst den på 2,5 vecka! Nästa vecka är det sista stora provet och det gäller att ligga i med pluggandet. Imorgon åker hela gänget till Hahn (Frankfurt) och stannar där i 3 dagar. Vi ska besöka flygplan och kolla på all utrustning som finns där och så ska vi ha Fire drill, vilket ska bli intressant!

Ikväll ska jag ta det lugnt. Det blir hemmagjord plankstek (nästan för att fira att jag har en kväll utan att plugga på ngt) och så blir det veckans längsta dusch och sen packa en liten resväska!

Vi hörs!


Några i gänget! Vi festade ihop för några veckor sedan! Grymt kul!
Therese, Natalie, Aida, jag, Mark, David, Laura, Alberto och Nellie.


När vi körde Wet Drill för ngn vecka sedan!


Puss och kram!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0