Söndag 7 Mars - 2 år.

Hej.

Mycket har hänt i helgen och det har väl inte varit det roligaste jag har varit med om i mitt liv. Mer om det imorgon och det lär bli ett långt inlägg - LÅNG historia.

Eftersom jag uppenbarligen har varit SÅ upptagen med att plugga under alla fritidstimmar jag haft förutom när jag varit i skolan, så har jag inte hunnit att göra mycket. Varken blogga, ringa vänner, lagat mat eller tvättat.
Det har jag iaf hunnit med att göra idag. Thank god.


Alvaro, min framtida man, min förebild & min bästa vän.

I tisdags fyllde jag och Alvaro 2 år - inte äns det hann vi med att fira. Kanske inte mycket att fira, men en liten middag eller ute på resturang hann vi inte med för att jag var tvungen att plugga om all jävla säkerhet, farligt gods och första hjälpen och 1000 olika symptom på 100 olika sjukdomar. KUL.

Men dock ska jag tilläga att jag har träffat den mest underbaraste människan på jorden. Det finns inga ord till hur mycket han betyder för mig. Han finns där alltid, oavsett om jag är hungrig - kan han laga mat. Är jag arbetslös - så hittar han jobb. Blir jag arg - så försöker han på alla tänkbara sätt att göra mig glad. Är jag ledsen - så finns han där. Letar jag efter en lösning - så hittar han en lösning. Jag kunde aldrig i hela mitt liv ana att den kärleken och vänskapen vi har - trots dåliga dagar kan vara så stark. Det känns sjukt bra.

Trots att det varken blev romanstik middag med tända ljus (eller ngt romatsikt ligg på kvällen för den delen) så hade han iaf köpt mig en present på vår dag. Tur var väl det, att jag hade hunnit tänka på det och faktikst hade en present att ge honom oxå, haha!

Jag fick en adidas tröja och ett par rosa/vita Nike Air Max 90 av honom. Haha, KAN nog vara att han är Liiite trött på att se mig i flygvärdinne-kläder hela dagarna. =P

Först imonn, ska vi ha en heldag tillsammans. Hemma i soffan, och jag ska bara njuta av att ha han där. Trots att vi bor tillsammans så saknar jag honom när han inte är hemma.


En turkos adidas tröja med guld-text.


Rosa/lila/vita Nike Air Max 90. Love!

Vi hörs imonn, nu ska jag sova.

From Barcelona with love // Thai








Kommentarer
Postat av: Hanna M

Nu blev jag lite orolig när jag läste de där i borjan, något som har hänt vännen?

2011-03-08 @ 20:55:46
Postat av: mia

åh vad fint du skriver om Alvaro! Och villka fina presenter han gett dig. Och vilken underbart söt liten vovve, den vill jag träffa! Massa pussar mia

2011-03-09 @ 22:57:04
Postat av: mella

vart har du köpt din air max skor? :) skit snygga

2011-09-28 @ 19:49:43
Postat av: Nicole

Vart kommer dom där air max:en ifrån vill ha såna dom är sjukt fina :)

2011-11-12 @ 15:55:15
URL: http://nicolesikon.blogg.se/
Postat av: Anonym

cleana skor c:

2012-01-18 @ 10:03:28
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Hej vart köpte du air max en ? :) skitfina!

2012-02-02 @ 21:29:03
URL: http://sotastt.blogg.se/
Postat av: ellinor

åh vart är skorna ifrån:D?

2012-02-19 @ 21:07:25
URL: http://www.nattstad.se/ellinorlindstrom
Postat av: Anonym

vart är skorna ifrån?? sjukt fina?? mvh

2012-04-08 @ 20:09:05
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0