Lördag 21 Maj - Hemlös.

Jag känner mig full av olika känslor som kommer upp på samma gång. Ena stunden vill jag bara skrika och gråta rakt ut medans 2 sekunder efter så känns det ok, näst intill bra. Jag har svårt för att överväga vilket som är bäst.. Hur mkt jag har förlorat eller hur mycket jag har vunnit och om det är/var värt det? Har försökt att trycka fram tårar men dom kommer inte. Tårkanalerna reagerar inte.. Vad är det för fel för det känns som om jag hade lipat lite så kanske jag släpper en liten del av den klumpen av tomhet som jag känner och så kanske det blir bättre sen.. Men nä, jag reagerar fan inte.

Kom hem imorse efter att ha varit i Barcelona 2 dagar. Resan kändes både bra och mindre kul. Höjpunkten var givetvis att jag fick träffa Camilla, Linda och Mia. Vi gjorde stan i torsdags och jag kom hem med typ 5 kassar kanske. På kvällen drack vi oss dyngraka på baren Ninfas och gick till Otto. Jag hade en krämvit kavaj, men fick inte en ända fläck på den. Mia försvann mitt i allt och det visade sig att hon hade gått hem och hade vinglat sig hem på 2 timmar. Jag var fortfarande full när jag vaknade på fredagen och Linda som sov hos mig var nog lika onykter hon. Vi öppnade en cava-flaska strax efter det och hade skitkul på terassen.

Under dagen var jag och Alvaro och fixade alla bank och telefonärenden. Vi la över autogirot på soffan på onom och vi la över min spanska mobil i mitt namn istället för hans. Jag var nog fortfarande full.. På eftermiddagen var jag hemma hela dagen och packade ner min del i det allt vi byggt upp, i kartonger som ska skickas hem till sverige om ngn vecka.. Just då var det ok. Både Linda och Camilla kom hem och dom fick med sig allt från skinnjackor, till currypasta och ljus. Jag orkar inte ta med mig det hem.. Mitt liv står i kartonglådor och jag känner mig hemlös. Att leva i resväska är inte fel, men det var inte menat att det skulle bli såhär.. Jag vet inte vad jag ska kalla hem längre. Jag vill åka hem men jag vet inte vart jag ska åka...

shit, där kom en droppe. vad jobbigt det blev nu..

//tina.


Kommentarer
Postat av: Nina Tysken!

2011-05-22 @ 03:46:37
Postat av: Nina Tysken!

Tina finis! Jag tänker på dej!!!

2011-05-22 @ 03:47:42
Postat av: Camilla

Gumman!! Tänker på dig massor.. Längtar tills vi ses igen!

2011-05-23 @ 12:59:33
URL: http://laestrellademivida.blogg.se/
Postat av: anna

min älskade vän du får bo hos mig om du vill. tänker på dig hjärtat mitt, ring om du behöver prata!

2011-05-23 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0