Måndag 23 Maj - Måndag i Nyköping.

Idag har jag umgåtts med Andreas som är min blivande kombo, sambo eller vad det nu heter. Jag ska flytta in i hans lägenhet och hyra ett rum av honom inne i Nyköping. Idag har vi lunchat och ätit för mycket glass. Nu är jag inte alls glass-sugen.. Vi var oxå och gjorde en kopia på en nyckel till hans lägenhet. Ja, jag tror att jag kommer trivas bra där. Mitt i allt så köpte jag mig ett par nya gula/vita converse. Vilket kap! Materiel lycka är det som gäller nu. Min dag har varit bra helt enkelt.


Mina nya converse. 399:- KAP! Dom fanns i rosa oxå. Man blev lite sugen på dom med..

Jag är fortfarande off känner jag. Fortfarande lite hemlös, men det ordnar nog sig. Jag längtar tills torsdag för då får jag träffa mamma, mina systar och mina syskonbarn som jag inte sett sen förra året. Underbart.

Ska hämta tvätten och sen sova. Imonn flyger vi till Italien om inte ask-fan nått dit.

God natt.
Puss & Kram // Thai


Kommentarer
Postat av: Micka

Åh vilka typiska Tina skor - nice! :)

Snart kommer du "hem" igen. Då måste vi umgås över en kaffe, film, vin box eller bara en skön road tripp! Puss

2011-05-24 @ 16:50:42
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0