Måndag 30 Maj - Lyckorus.

Just nu befinner jag mig i lyckorus 24/7. Jag är glad oc njuter av tillvaron trots att Ja, jag hatar att det regnar, blåser och att jag behöver ha skinnjackan på mig på natten, MEN det är okej..

Jag spenderade halva helgen i Lund/Malmö med mamma, mina systrar och deras skitungar till kids. Det blev en snabb visit, men vi hann med att mysa, göra malmö på dagen och göra Malmö på natten innan jag åkte hem. Det var ur kul som helst och träffa familjen igen och jag försöker planerar in en helg igen!


Bus och lek med kidsen!


Camilla, här har du DEN! :) (hahaha!)


Simone och Fiffi. :)


Man blir aldrig för gammal för att leka.


Mina syskonbarn Justin & Simone.


Mamma, mina äldsta syster Nisa & jag.


Nisa & jag, med min supersnygga ring jag catchade in på Gina Tricot.


Heeeel syskonskaran. Äldsta syster Nisa, jag och mellersta systern Nipa på förfest.


Pusss!


Jag kom tillbaka till Nyköping i lördags vid 23, men kände inte ritkigt sug efter att vara hemma hela kvällen, men tanke på att jag skulle börja jobba 14 dagen efter så hade jag ju inte direkt något behov av att lägga mig tidigt, så jag hakade på Ryanairs största bög och flat-gäng ut på en kväll i Nyköping. Oh my fucking god... Jag finner inga ord. Svett, skratt, dans och naket var nog det som stod högst upp på listan den kvällen. Helt fuckin juicy kväll..!! Det måste vi göra om och dom ska inte har bög eller flat-skräck får gärna joina för kärlek det fick man både av det ena och andra könet! Awsome..!! (nu lät ju det där som om jag fick sex lr liknande, men jag menade inte så..)


Linda, Sina & Jag på Cocktails & Dreams.


Pedro, Aline & jag.

Just nu ja. Idag åker vi till Trapani (Italien) och sen har jag 2 standbydagar innan jag åker till Italien igen och sen är det helg i Nässjö för min del. GRYMT!

Puss heej! // Thai

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAH thaai! Jag får väl erkänna att den ser väldigt mysig ut :P. Och tur att du skrev att du inte fick sex eller så.. kan ju miss uppfattas hahaha eller inte :D PUSS längtar tills du är här igen!

2011-05-31 @ 10:56:39
URL: http://laestrellademivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0