Måndag 9 Maj - Mini-paus.

God kväll på er.

From idag tar jag en kort kort paus ifrån mitt sååå himla mycket bloggande. Jag har visst blivit singel igen...(tror jag?...eller...?)
Jag mår konstig nog bra (?) och har en lättnad känsla i kroppen, vilket inte känns riktigt normalt. MEN i vilket fall så tänkte jag inte dra mer om det utan uppdaterar mig när jag har lixom"summerat" ihop allt.

Just nu så längtar jag iallafall efter MIN familj och MINA vänner i Nässjö. Vi ses på onsdag.

Ta hand om er. Livet är minst sagt överaskande. :)

Puss / Thai


Kommentarer
Postat av: Venneza

Hej!!=) allt bra?



Har du blivit singel igen? du skkojar väl? isf om det är så va tråkigt =( ni som hade flyttat ihop tillsammans. Hoppas alltordnar sig för er alla fall..pusss

2011-05-10 @ 14:27:00
URL: http://vennezaishername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0