Söndag 1 Maj - Maj och det kallt!

Jag vaknade upp idag och kände ett sug efter att bli på smällen.. (?) Ja, faktiskt. Jag vet inte varför, men det är väl all babyboom som härjar hemma i nässjö, människor i Barcelona som blivit eller ska bli föräldrar eller att bebisar på flygen som skriker och som inte besvärar mig alls. (haha!)

Men eftersom jag knappt ekonomiskt kan försörja mig själv så får det nog vänta. (men jag vet att mama hemma i barcelona allt är sugen på att bli farmor, DET har hon pikat snyggt om.) Men kanske imorgon så vill jag inte vara mamma sen.. hehe.

Jaha, idag har standby igen och efter som att solen vägrar att visa sig så är det ju svinkallt i sverige och det är MAJ. På onsdag åker jag iaf ner till ett minst 20-gradigt Barcelona och får träffa Alvaro, Pichi och resten av familjen. Längtar tills dess..

Kommer oxå hem till Nässjö onsdagen den 11 maj, men åker igen på fredag eftermiddag. Är det ngn som vill dejta så får ni höra av er. Jag ska njuta av mammas mat och jag har redan sagt vad jag vill käka :P

Satt och kollade igenom lite bilder ifrån Thailand ifrån förra året, ah... Man vill jue tillbaka...









Thailand 2010 November..

Hörs senare!
Puss & kram // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0