Tisdag 17 Maj - Ärvt pappas fötter.

Jag visste inte att mina fötter kunde lukta så jävla ruttet och det är ju pinsamt när man sitter ner och man känner den sura doften sakta men säkert stiger upp i näsborren, usch!! Stod och dampade loss fötterna i duschen med ngn liter tvål, så nu luktar dom som dom ska. Vet dock inte vad jag ska göra åt problemet? Byta skor eller byta fötter?

Idag var det meningen att jag skulle ha standby, men fick reda på igår att jag skulle jobba idag ändå och då åkte vi till Marseille igen. Ganska soft dag ändå, jag var hemma vid 22 och det är tidigt.. Imorgon åker vi till Ibiza, sen är jag äntligen ledig. Har jobbat alla 5 dagar nu denna "veckan" och jag är smått slutkörd. Det är tungt att flyga runt varje dag alltså. Dina fötter sprängs med blod och svullnar upp som om.... , naglarna vittrar sönder och du blir trött om du inte dricker vatten var 20:e minut. Förutom det, så gillar jag jobbet. :)

En annan sak, jag tror att vädergudarna har bestämt sig för att inte ge oss någon sommar detta året utan hoppar direkt till över till hösten.. Jävla skitväder. Regn är väl okej, men att det typ ska vara 8 grader när jag går upp på morgonen är fan inte acceptabelt.


Jag FÖRRA veckan med en cider på en filt i trädgårn!  (nydumpad dessutom...haha!)

Jag kommer att flytta in till "stan" snart oxå kanske jag ska säga. Min syster har en vän som hyr ut sitt ena gästrum och där ska jag flytta in. Bajs-billig hyra och med min lön, så kommer jag nog kunna bli halvmijonär om ett år... haha! Kanske överdrev, men typ iallafall..

Så nu på torsdag åker jag ner till Barcelona, dels för att börja flyttpacka hem till sverige men oxå för att träffa Camilla, Linda och Mia. Vi tänkte vin-dejta och det ska blir riktigt nice. Jag har lovat mig själv att ta ut mig på shoppingrunda oxå .för jag vill köpa ngt i orange... en tröja eller en klänning kanske? :)

Nähe, käka upp sista chipsen och sen sängen! (tjock

Puss / Thai

Kommentarer
Postat av: Camilla

Byt skor! Jag tror det är skorna. Plast skor eller sula. Det luktar förjävligt. Dom ända skorna som jag har nu som inte luktar balle är faktiskt converse. Kanske är för att det är dom enda jag har strumpor i också hehe. Ses imorn! Pussi!

2011-05-18 @ 12:19:50
URL: http://laestrellademivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0