Tisdag 31 Maj - BBQ

Att jag blir lebb snart skulle inte vara otippat med tanke på att jag nästan bara umgås med gay-folk typ. Jag gillar't men hoppas inte att jag blir lebb för det. Jag trivs bra med att jaga det andra könet!

Idag hade vi iaf bbq hemma hos Pedro och hans franska karl Gael. Aline var med och Sina var med, så alla gay, utom jag. Malin kom ifs 2 timmar senare så hon joinade min straight-klubb iaf. Bbq'n var hur trevlig som helst och käket smakade smaskens. Jag åt mig mätt för hela dagen kan jag säga. Det dansades lite oxå och så låg vi på pläden och solade och snackade massa skit. Trevligt värre.


Jag & Sina. Mer gay (och passiv! :P) kan man nog inte vara!!! Hihihihi..


Pedro, Aline & Sina.


Jaa, ni ser ju...


Käk! Grillat, pasta sallad och tinto de verano!


Deras trädgård. Jättemysig!


Sen spelade det typ 2 min volleyboll tills Sina sköt bollen på grillen..!


Aline hade oxå standby, men dom ringde in henne så hon fick jobba... buuuhuuu..!

Imorgon har jag oxå standby, men har ingen aning om vad jag ska hitta på. Det sägs att det ska regna, men vi får väl hoppas på det bästa.

Förövrigt har jag lite smått klädpanik här hemma. Mina grejer är fortfarande nere i Barcelona och jag väntar på att dom ska skickas någon jävla gång så jag kan hämta kartongerna i Göteborg. Visst har man kläder så det räcker, men vi vet. Vi "kwennor" gillar ju att ha en garderob för en hel familj just för att vi ska kunna vraka och välja bland det vi har. Men icke för min del just nu... buhuuuu!

Är det någon som har vägarna förbi nyköping får ni gärna säga till. Jag är ledig hela dagen!
Puss & Kram!
//Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0