Onsdag16 November - Strumpbyxor.

Hello loveRs!

Jag hade nog en utav världens bästa dagar igår.

Men IDAG... Jag satte alarmet på mobilen på 10:30, men vaknar upp klockan 12:30. VILKEN diciplin man har eller vad säger ni?! Jaha, då var man ledig idag då. Det blir en sväng på stan för jag behöver köpa mer strumpbyxor. Twilfit borde ju älska oss på Ryanair, vi lär ju stå för minst 80% av deras strumpbyxe-köp, helt ärligt! Jag lär väl oxå hitta en massa annat onödigt oxå.

Just det. Jag har bestämt mig för att köpa EN julklapp iår. Dels för att jag vill, men jag hatar att inte veta vad jag ska köpa. SUCKS BIG DICK!

Föresten så pratar jag med Lotta via FB, heeelt fab! Hon är i Mongoliet och åker till Kina imonn, hur coolt?!
Jag frågade henne när hon skulle komma hem igen, tros att hon bara varit borta i 7 dagar..


Dags och göra nytta, typ.

Hej!


Kommentarer
Postat av: strumpbyxor

Hej

Jag köper upp trasiga strumpbyxor betalar 20 kr paret

2011-11-18 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0