Torsdag 17 November - Planer för min 25-årsfest?

Hmm... Jag fyller 25 nästa år och efter det hade jag inte tänkt fylla mer.. Senast jag firade min födelsedag i sverige var 2008, då jag fyllde 21. Festen var fett kul! Vi var hemma i Nässjö, mamma hade lagat thaimat till hela kalaset, vi dansade till 90-tals musik, gick ut på Högland (som inte var så jäkla pjåkigt). Sen hade vi efterfest med mammas thaimat igen. Lyckat som fan.

25 år var det ja. Usch, mår ju lite illa när jag tänker på det. Först hade jag tänkt mig ngt stort och pampigt. Mennnee... det blir nog middag och tantigt istället. Tror det blir trevligare då..

Hur, var, när får mina damer ut inbjudan om senare, men boka upp Lördagen 14 januari om ni är i Nässjö!!
Eller lördagen den 21 Januari om ni är i Nyköping. Japp, det blir TVÅ kalas! :)





























Och med bilder ifrån mitt 21-årsfirande ifrån 2008, säger jag GODNATT!
Ska sätta klockan på 03:30, fett ocoolt tycker jag!

//Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0