Fredag 28 Oktober - Vitlöks-os i köket.

Fredag kväll var det ja..

Idag har jag haft hsby (homestandby) och har i princip inte gjort ett skit. Som vanligt! Min frukost står inne i ugnen och det blir grillad kyckling med ris! Mumma! Hade lite crawings för det igår och eftersom att jag gillar att tillfredsställa mig själv så blev det kyckling idag. Förra gången jag lagade till detta så slutade det med att hela lägenheten luktade fuckin vitlök, så jag ska försöka undvika detta med att sätta fläkten på max och öppna köksfönstret. Mat-os är ju så fruktansvärt äckligt! Urk!

Sina kom förbi en sväng innan och jag bjöd nog honom på alldeles för starkt kaffe tror jag, hehe.

Vi satt iallafall och pratade en massa och vi åkte en sväng ut till Skavsta för att hämta våra nya vinterjackor, så nu slipper jag iallafall se ut som en blottare när jag jobbar. Min jacka är smurfblå och så stor det RYANAIR på ryggen. As-snygg är jag i den. Haha!

Annars idag så har spel-listan på gammal hiphop & RnB spelats upp rätt fint. Jag undrar varför jag blir mer hiphop på vintern och super house på sommaren? Hur kommer det sig..? Hmm..

I vilket fall så har mitt musik lyssnande bidragit till ett litet sug efter whisky-intag IGEN.. Mjaa, Famos Groose flaskan står på köksdisken och viskar: " Drink mee, I know that you want mee.." Typ. Dock fattas det coca cola, fast ICA ligger jue inte så långt bort, heheeeee... Vilken loser jag ÄR!

Är ledig måndag-onsdag och då åker jag ner till Småland en sväng, har inte varit hemma sen tidigt i september, så det är dags känner jag nu. Mamma fyller 54 år på tisdag, så jag hoppas att vi hittar på något kul, hon och jag. Jag ska träffa mina damer oxå är det planerat, så blir skitkul, då NÄSTAN alla är samlade hemma i Nässjö. Jag antar att det blir några vinboxar uppdruckna under min smålandsvistelse tror jag... hehe.

Noo!!
Helvete, nu börja det osa vitlök här.. dags och dra!
Hoppas att ni får en fantastisk fredag!


2010, när jag lite coolare och testade rött, så att jag såg ut som en geisha. :)

Puss i ljumsken!
// Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0