Fredag 7 oktober - Lat & Pank.

Det är ju tur att man får lön på måndag för jag har 130 riksdaler den här helgen, sen är ALLT slut och då menar jag ALLT... Att jag spenderat halva dagen med att titta på Lyxfällan på TV3play har ju inte gjort saken bättre. PANK!

Har legat i soffan hela dagen idag och har fortfarande pyjamasen och oborstade tänder och klockan slog precis 20... Jippi. Men ibland får man ha lata dagar och att jag har en tendens att ha haft typ 3 sådana denna veckan är väl att överdriva lite, men jag skyller på att vädret inte heller har varit lockande att gå ut i. Promenad i regn? Eh, nej tack.

Jaha ja.. Då var hösten i svea här, kallt och jävligt är det. Det blir min första höst och vinter hemma i sverige på 3 år. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Jag är van vid att få en dos sol varje dag, så jag lär väl få den där lyxen med depp igen... Ser vi fram emot, yeey!

Har haft en massa planerande veckor och helger fram tills nu... men nu har jag inga planer alls. Inte en enda. Funderar på att hälsa på i Nässjö och ev i Lund snart, men vi får se när det blir av. Jag har inte bråttom med det heller. Det är oxå dags att börja planera inför Barcelona nästa år. Jag ska åka tillbaka ner igen i 7 veckor för att gå färdigt skolan i januari-mars, så jag måste hitta en plats och sova dessa veckor. Höhö.. vi får väl se hur det går, kanske man kan crasha runt lite hos vänner för en liten slant.

Nähe... dags att slå på tv:n dårå. Fick genast ett konstigt sug efter whisky&cola. Och det ända jag har är vin i box... buhuuu..




Hittade en härlig bildserie på mig sen sommaren 2010. Haha! Dessa festkvällar..

Puss hej// Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0