Onsdag 12 Oktober - Sola solarium.

Jag solade solarium idag. Det var nog i januari senast jag gjorde det...
Men God DAMN! Jag är röd i hela ansiktet och vårtgårdarna är typ... bajsbruna. Jeeez! Det tog visst lite, men det lär gå över till senare. Men nu ser man iaf levande ut.. Det blir nog några fler besök i vinter..

Dags att ta på sig blåa uniformen och idag flyger jag till Italien med Sina, rätt coolt. ah..

Hörs sen eller imonn. Hoppas att ni har en trevlig lilllördag.. Shit, det är ju onsdag..!? Kanske man skulle unna sig en W&C? Vi får se.. heheeeee...


Föresten så suger det rätt fett att jag vet att det är typ 25+ grader i Barcelona!




Sommaren 2010. Vi chillade rätt mkt hemma hos Basi och i poolen.


// Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0