Torsdag 27 Oktober - Överdos på lycka.

Jag har satt på full volum på hiphop & RnB listan idag. Gamla (mest gamla) som nya låtar har gjort min förmiddag både jävligt glad och fått mig att få en liiten längtan efter att få vara någon annanstans. Flashbacks hela förmiddagen!

Idag saknar jag våren 2009, när jag flyttade ihop med min spanjorska Phatt i vår lilla lyai Barcelona. När vi hade katten Cookie ifrån helvetet själv, när vi frös ihjäl i lägenheten men tände upp den med värmeljus och kollade på Desperate Housewives, om vi inte var ute och shakade ass givetvis. Jag minns hur Phatt var och varann dag ville att jag skulle laga köttbullar med kokt potatis och gräddsås vartenda jävla dag.

 Det var DÅ det, men jag tänker tillbaka på hur kul jag hade då. Lärde känna en massa vänner, levde som om det inte fanns några bekymmer alls och njöt av att få vara någon annanstans. Jag blir lite sentimental nu här, men hur ska man beskriva en känsla på bästa sätt..? Det var då det.
Nu befinner jag mig på en annan plats och jag ska ta en överdos på lycka här med..



Dance until the morning comes..


Otto zutz, Barcas bästa ghettoclub!


Phatt & Jag!


Jag, Edgar & Phatt.

Nu, tillbaka till verkligheten, pytt-i-panna, duschen sen flyga till Pisa.

Yo! // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0