Måndag 5 September - Bra start på veckan.

Vet inte varför men jag hade en riktigt bra dag på jobbet, jag vaknade antagligen med världens bästa humör, haha! Dagen gick snabbt iallafall och jag har legat i soffan sedan jag kom in i dörren. Även om jag inte gör så mycket, så är det skönt att vara ensam, speciellet när man jobbat hela dagen. Bara chilla hemma.. Jobbar på rätt bra i september så förhoppningsvis får man en trevlig lön oxå.

Borde kanske inte säga att jag längtar efter helgen efter min helg hemma i Nässjö, MEN det gör jag. På torsdag/fredag åker jag till Norrköping och hälsar på Coxen, det ska bli väldans nice. Det blir säkerligen 3 liter vin, höhö..!

Var hemma i Nässjö mellan torsdag och lördag och jag tog nog priset i Värsta bakfyllan. Jag träffade Anna och Natta i fredags kväll och vi söp till på rom och sorbét glass, det var faktikst riktigt gott, därav min helvetesfulla när jag kände för att stå på fötterna efter typ 3 timmar på en kökstol. Kvällen var skittrevlig, men utgången på Hotell Högland var väl inte så mycket att hurra för.. jag fattar inte varför man går dit?

Kommer hem efter att har fått skjuts och genom den härliga helekopterfyllan jag har så blir jag tvungen att lägga en så fet pizza innan jag lägger mig. Att jag vaknar upp full på lördagen gjorde ju inte saken värre, det blev en pizza till.. Just det.. sen skulle man ju åka hem samma dag ja. Ingen bra idé... Lägger en lång och fin pizza inne på en utav X2000 fina tåg inne i den tysta kupén.. Killen närmast toaletten tittade lite konstigt på mig måste jag säga.. Lyckades halvsova i 1,5 timme när jag nådde Södertälje och där låg jag på bänken och sov och vänta på tåget till Nyköping. Kände mig bättre, men det var långt ifrån...

Sista pizzan lägger fröken Thailand MITT i perrongen på Nyköpins tågstation 15 sekunder efter att hon gått av tåget. Jag kunde inte hålla mig och FOLK sneglade lite snett när dom gick förbi. Jag var lycklig över att komma hem och komma ut i den friska luften så jag sket fullständigt om jag spydde rakt ut...

Har ni några fina bakfylle historier? :)

Nähe?!.... Lite mat kanske..?


På Catwalk 2010. Med 2 W&C. Nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0