Onsdag 28 September - Likblek.

Tacka gud för smink! Jag ser inte det minsta levande ut på morgonen...! Fan, jag borde gå till ett solarium, så man ser någorlunda rätt ut. Idag är det jobb heeela jävla dagen. Börjar 12:30 och landat 23:30 ikväll igen. Vi flyger London-Eindhoven idag och jag kommer vara No: 2 för första gången, jag dööör. Hur ska detta gå!?

På lördag åker jag till London med tjejerna, rätt coolt. :) Men det som är mindre coolt är att jag börjar bli sjuk IGEN...?! wft, förra veckan urinvägsinfektion och veckan innan det förskylning och NU igen!?... Big nooo!


Jag, Barcelona 2009. När man var lite solbränd. :)

Ha en fantastisk dag! // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0