Tisdag 20 September - Bloggtorka.

Jag måste ursäkta, men min bloggtorka har sina anledningar. Jag har absolut inget att skriva om, haha! Jag behöver lite insperation tror jag... hmm.

Dock kan jag bjuda lite på helgens händelser i bildform..:)
Efter att vi landat i torsdag trodde jag att jag skulle sitta hemma, dock blev det inte riktigt så. Vi gick ett gäng till Rockbaren som ligger i stan och som har rock-karaoke just på torsdagar. Det blev en spontan och jävligt rolig kväll. I fredags var det chill och film, med hemmagjord sushi på det. Det uppskattades kan jag säga!
Lördagen åkte jag in till Sthlm för att träffa Hanna M, vi käkade på Koh Phangan och hade Palm som sällskap. Efter det blev det en cider på Fenix innan jag mötte upp grabbarna och det var dags att ta sig ut till Frihamnshallen och bounca loss till Axwell hela (eller iaf halva) natten. Kvällen var gryyym!
Sov rätt fint hela söndagen och vaknade typ vid 16, höhö... :)


Hela gänget på Rockbaren i torsdags, alla cabin crew & piloter :)


Joana & jag sjöng karaoke!


Den thailänska restaurangen Koh Phangan med Hanna. Mysss!


Hanna & Palm.


Thaimaaaaat!




Liiiten mini-bläckfisk och liten minibläckfisk!


Jag & Hanna med en cider/öl på Fenix.


Kalle, jag, Pedro, Ruben & Fran innan vi gjorde entré på Carlsbergs Where's the party!


Frans ursnygga tröja.










Svettigt!!



Min 1:a planking! :) NÖJD.

Nu blire lite siesta för min del. Puss heeej.

// Thai




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0