Söndag 4 September - Flashbacks 2009.

Jooder, Te hecho de menos Barna!


Fatima & jag när vi bodde tillsammans!


Vi gick alltid ut på Bikini och shakade ass!


Efter lite för mkt whisky&cola.




Fatima, jag & Mirian bodde på Lincoln 44.


Shoko-tider.


Phatt & jag på Shoko.


Fuckin Piqué på FCB's privata fest på Club Solo!




Cunit... åååh cunit i mitt hjärta!


Ahora aqui, Adios ayer.



Martineéeee!!


Matineé Summerfestival i Vilassar.




Nakenbad i poolen!


Paella... mmmhhhh!



Mojitos, mojitos, mojitos!




La Familia!






Min egna blom-habibi!


När jag fick mina jeans helt sönderslitna.




The Suite in Calafell baby!





Jag & Hanna på toppen av Barcelona.





Freakin out!


Barcelona Summer week 2009 at Bogatell beach.






Hanna, jag & Fatima.


Fedde Le Grand på Opium.






Im on the list bicth! :)


VIP !






Hanna, Quim & jag.


Marina & jag. / Mi Amol y yo!


Nässjö-brudar i Barcelona. Kick ass!














The Hives konsert!




Otto Zutz & whisky& cola.




HÖGEN!


Jag, Hanna & Jeera. :)


Nights at Apollo.


Nights at Catwalk..!


Fest med One Contact! Vi churn kickade asss!






I Spaninen motsvarar den här saken Tomten.. HAHA!


Nyår på Club Solo. Joel, Lili & jag!




DJ, play that song!!

// Thai

Kommentarer
Postat av: Elin

hej! jag ska åka till barcelona på fredag och bo i calafell. Tips på bra partyställe i calafell :)? Eller andra bra saker som man inte får missa när man är där?

maila gärna!

2011-09-04 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0