Torsdag 8 September - Jodida pero contenta.

God morgon, eller god eftermiddag kanske låter bättre.

Fröken Thai har gått och blivit sjuk.. japp. Jag var kände mig redan dålig i tisdags men kände att det vara var en dag på jobbet så jag körde all in igår. Dagen gick bra trots att jag var hänging och det blir ju inte bättre av att man är i luften och jobbar. Men cabin-chefen en utav dom som tillhör i kategorin "Roliga och OK" så det gick rätt smooth ändå.
Dock när jag kom hem tillbringade jag heeeela kvällen framför soffan och somnade i princip om till vartenda program jag ville se på. När klockan slog 22:30 bytte jag mig till sängen och sov hela natten. Febrig och jävlig.
Idag mår jag en aning bättre, men det är ändå inte okej.. Vi får väl  se hur jag mår imorgon... :/

Planen är ju att jag ska åka till Norrköping och hälsa på Coxen med Edden..!! Så nu ska jag kura upp hela jävla dagen. I soffan..!


Lite nytaggade bilder ifrån Facebook av Quim.

Quim & jag på Sonar 2010, det var grejer det. Jag tog en massa bilder den dagen, men råkade formatera hela jävla minnet, så jag har inga som helst bilder ifrån den dagen.


Quim & jag utanför Bershka när vi gjorde reklam för Barcelona Summer Week 2010.
Som i sig var jävligt kul men det gick åt helvete.

Hoppas att ni har en trevlig eftermiddag. // Thai


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jävligt fin den där karln! ;)

2011-09-09 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0