Måndag 9 April - Homestandby 12:30-23:30

Halluu och god eftermiddag på er.


Jag antar att typ hela sverige är lediga idag, men jobbar man på det stället jag jobbar på så är man givetvis INTE ledig. Fast jag är rätt nöjd med en standby här hemma ändå, än har dom iaf inte ringt..
Jag vaknade runt 12 och satte igång med första tvätten, har hunnit städa lyan och nu käkar jag mycket sen frukost. Mer än att tvätta idag blir det väl inte. Ruben kommer förbi senare i eftermiddag och då ska vi kolla på en film hade vi tänkt. Sen senare ikväll är vi bjuda på "fest" hos Maria-Sol och hennes karl Juan, då Sol fyller år. Det ska bli trevligt!
I veckan blir det inte mycket planerat... tror jag? Nicko och förhoppningsvis Anna och Lisen kommer hit på fredag tills lördag. Då blir det ferre och utgång i lilla Nyköping, fab! Ruben har 5 (!) vänner som kommer hit ifrån Madrid och stannar hela helgen, så det lär bli utan tvekan mer alkoholintag i helgen som kommer.
Men fram tills fredag blir det lugnt, med förhoppningsvis någon fika med nån och en liten runda på stan = LÖNING!!!



(Inlägg utan bilder är ju hur tråkigt som helst, därför slänger jag upp 2 bilder som inte alls har med själva inlägget att göra. Jippi! )


Klickade ett litet ego hemma hos Nicko i helgen.. !



Jag & bebis chillade framför tv'n HELA påskafton. Mys!


Hoppas att ni får en bra vecka! Hörs!
// Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0