Torsdag 5 April - Påsk!

Fint att ha standby sista dagen innan helg kan jag säga. Igår var vi en sväng på O'learys och kollade på fotbollen, mindre intresserad av det var jag, utan käkade min nachotallrik i lugn och ro medans dom andra skrek och hejjade på diverse lag. Sovit gott i natt har jag gjort oxå, jämte min bebis! :)

Idag ska jag till Norrköping, byta lite miljö så att säga,haha! Jag ska hälsa på Nicko och har förberett mig med 3 liter vin och cider. HAHA! Givetvis ska jag INTE dricka upp allt ikväll, men påskhelgen är ju lång, så innan nästa vecka hunnit börja lär boxen vara slut iaf. Det ska blir hur fab som helst och träffa Yoko, måste updata varann lite juh!
Det är dags att hoppa in i duschen och sen försöka lösa problemet med att försöka hitta vad jag ska ha på mig ikväll. 2 ton kläder och jag känner fortfarande att jag inte har ngt som duger, vad är det för fel?
Puss hej och glad gul påsk på er!
FUL ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0