Måndag 6 Februari - Nike Airmax 90

Godmorgon!
Idag har fröken varit lat och tog sig en sovmorgon till 12! Oj oj oj!... Strax serveras de frukost och klockan 15 ska jag vara i skolan!
Btw, det är VÄLDIGT många som har frågat vart jag köpt mina Nike Airmax 90.
Jag fick dom förra året av Alvaro, efter att ha suktat ett bra tag efter dom. Jag vet inte exakt vart han köpte dom, men i Barcelona finns dom överallt i alla dessa streetkläders butiker. Priset då låg runt 1400 SEK.
Jag har ingen aning om hur mkt dom kostar idag. Det som är lite svårt är att hitta dom för tjejer och i SMÅ storlekar dessutom eftersom att jag är en 35:a-36:a. Jag har dessvärre typ nästan aldrig använt dessa dojjor, så dom ligger som nya kvar i sko-kartongen. Men fina, det är dom!
Hoppas att ni får en kalasbra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0