Fredag 13 Januari - Airport standby till 8:00 pm.

Hej hej gott folk!
Har inte riktigt haft prio på bloggen det senaste, dels för att jag har spenderat timmar på dessa högtider vi haft, dvs nyårsafton, bakfylla och jobb. Nu kanske jag är lite mer på G igen. Vi får se. Det är nytt år mina vänner och årets första blogginlägg gör jag idag, på otursdagen fredagen den trettonde. Sitter på flygplatsen och trycker i soffan i personalrummet och hoppas på att jag inte får flyga på min sista dag på jobbet innan jag är ledig 3 dagar.
Året har börjat bra kan jag väl säga... Ingen tobak alls sedan nyårsafton och det är jag ytterst nöjd över - nu jävlar! Nyårsafton själv var oxå väldigt trevligt.. Nicko och Edden besökte mig här i Nyköping och vi spattserade bort mot blattarna i Brandkärr och firade med god mat, mycket sprit, 12 vindruvor var och felaktiga översättningar ifrån svenska till engelska. Det var väldigt trevligt och fira nyår med mina kära vänner och kollegor ifrån jobbet! :)
Vi pussades en massa oxå, och så dansade vi ringdans i trappuppgången klockan 04:30 på morgonen. Det tyckte inte riktigt grannarna om, så dom ringde polisen som kom och besökte oss. Dom frågade om vi tyckte att det var lämpligt att dansa i trappuppgången mitt i natten på nyårsafton....? Ja, det tyckte vi och ville påpeka att folk som inte firar nyår får finna sig i detta.
Sen var det inget mer med det, haha! När klockan slog 5:30 på morgonen pallade vi inte mer, jag, Nicko och Edden gick sakta hem mot stan och hem till mig och vi sov alla tre i min 1 meter breda sänge, trivdes jättebra. Dagen efter innebar pizza, cola och tv hela dagen .. Nice.
Nyårsafton hos vännerna i Brandkärr! (kanske liknar mer en middag med SD, haha!)


Några utav damerna runt bordet.
Lite step på det hela oxå.
Här började ringdansen att spår ut till trapphuset...
...eh..?


Imorgon lördag tar jag ett morgontåg ner till Nässjö och hälsar på familjen och vännerna! Det vankas oxå födelsedagsmiddag för fröken Thai, då jag fyller fuckin 25 nästa vecka! Siffran i sig är ju helt sjuk...! Uff!
Mina bästa vänner kommer hem till mig och mamma ska bjuda på thaimat, vi ska dricka vin och bubbel hela kvällen och jag ska njuta som fan! Det ser jag fram emot..
Jag tänkte oxå försöka att passa på att klippa mig, då mitt hår liknar mer könshår än det som normalt sitter på huvudet. Det är jättetjockt och jätte risigt! :/ Dock är jag lite osäker på vad jag skulle vilja göra med mitt hår.. Färga det brunt? Klippa kort? Klippa lugg? Jag skulle nog vilja ha lite tips om det där..
Nähee.. nu tänkte jag vara lite social emot mina kollegor här inne, hej hej!!
// Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0