Fredag 20 Januari - 25 år, det är ju inte sant?!

God eftermiddag.
Igår efter många om och men så fyllde fröken hela 25 år. Det innebär för mig dags att börja pensionspara och inte fylla år mer. Alls.

Min födelsedag var hur bra som helst. Jag jobbade och vi flög till London och tillbaka hem. Hade världens bästa crew som överaskade mig med god kaka och födelsesång tillsammans med resten av kabinen av passagerare. Suvärent!
Min crew igår; Zeudi, Katarzyna och Joana.


Efter jobbet var dagen rätt lugn... Jag träffade Malin och vi tog en jättefika och pratade sönder oss innan hon gick hem till sig... Resten av kvällen blev det middag på Oliver Twist's resturang med Ruben, skitgod pasta åt jag och blev proppmätt. Vi öppnade en flaska mousserat vin och den gjorde ju sitt så att säga.. :)


Jag fick en present oxå, fast jag vet fortfarande inte vad det är, haha! På söndag ska jag ha en packad övernattningsväska och vara redo vid middagstid, men jag vet inte vart jag ska åka, så givetvis vet jag inte vad jag ska packa ner. Ångest! Bikini? Mjukisar? Finklänning? Ahh! Jag får se vart jag hamnar!
Imorgon är sista dagen på jobbet för den här veckan och då kommer det hem lite kollegor ifrån jobbet som ska komma över på förfest innan vi drar ut på partaj! Kan bli perfa, då jag inköpte en ursnygg klänning på rea häromdagen, helt fab!
Idag har jag haft standby och då bokade ja flygbiljett till Lissabon i mars. :) Ska bli roligt och åka dit, har aldrig varit i Portugal tidigare. Tänkte dra arslet mot ICA och inhandla lite plockmat tills imorgon kväll, sen blir det tidigt i säng för jag ska sätta klockan på 03:30 minsann!
Lägger upp helgens bilder ifrån min middag jag hade hemma i Nässjö förra helgen. Fan va roligt jag hade! Tack tjejer, hade skitkul!
Puss & Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0