Lördag 14 Januari - Södertälje Syd

Hello party people!

Idag har fröken gått upp alldeles för tidigt. Satte klockan på 7:45, men gick ändå upp 47 minuter senare... Lugna, jag hann med tåget ändå.

Trots att jag ska söderut så tyckte SJ att i min resrut att åka lite norrut är bättre innan jag tar tåget söder ner mot Noselake igen. Så nu sitter jag alltså efter 45 min resa ifrån Nyköping i Södertäljde och väntar på min tåg. Jag har exakt 18 min på mig att blogga.

Efter min standby på jobbet igår höll jag på att förfrysa mina stackars ben på vägen hem. Små strumpbyxor på 20 den är inte mycker emot kylan hörrni! Fick då den brillianta idén att jag skulle gå och sola och "tina upp" lite fint.

Det var först när jag såg mig själv i spegeln, då jag såg ut som en panda, fast med fel färger och det var först när jag kom ut ifrån solariet då jag såg skylten "Nya rör from 11/1". Heelt fab!

Idag ser jag ännu mer ut som en panda... fast med fel färger. Haha!

Sen helt fantastiskt att man vaknar upp idag och det känns som om man har satt en snopp i halsen..! Har skitont juh! Meeeeh.. Det tackar jag "Gud" för, han tyckte väl att lite tobaksabstinens inte räckte för mig..

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0