Måndag 16 Januari - 25 årsfest!

Tack alla som har grattat mig på Facebook, MEN jag fyller inte år förrens nu på torsdag....! Så jag är fortfarande 24 i ett par dagar till... Thank god!

Jag firade dock min dag i helgen eftersom att jag jobbar på min födelsedag.

Först tänkte jag; "Ääh, jag ska ha världens fetaste fest när jag fyller 25, jag ska hyra lokal och handla billig sprit i tyskland som jag ska ha på festen. Jag ska hyra egen dj och så ska jag ha bartenders. Jag ska bjuda alla jag känner och det kommer bli en sån fet fest!!! "

Typ så tänkte jag först, men sen när de väl började närma sig så kände jag inte alls för det... Jag hade knappt lust att fira min dag överhuvudtaget... Men sen fyller man ju bara 25 en gång.

Ääh, det blev så att jag skickade ut en enkel liten inbjudan via FB till mina närmsta vänner till en middag hemma i Nässjö. Mamma fick stå som kock och det var thaimat på menyn vilket uppskattades av tjejerna, mamma fick tom en blombukett av dom!

Jag kom i lördags och överaskades av tjejerna, de drog med mig till frisören där jag fick håret klippt och fixat!! :) Jag såg helt plötsligt inte ut som ett pubishår utan blev en aning hetare i min nya frisyr! Yeah babe!

Kvällen var supertrevlig och vi satt runt middagsbordet hela kvällen i nästan 10 jävla timmar, drack vin, spelade kort, saker och bus vi hittade på för 10 år sedan och diskuterade elpriser. Helt sjukt! Jag hade skitkul och jag tror inte att jag skrattat så mkt på så länge!

image description
Hos Tittis fixade dom till ruffset!

image description
Nya frissan!

image description
Redo för tant-middag!


image description
Mamma var kvällen kock!


image description
Pruttboken - helt perfekt present.

Dagen efter mådde jag ju som jag förtjänade och jag trodde seriöst att jag skulle dör av huvudvärken.
Det blev en bakispizza med Nicko innan jag gick sakta hem till mamma och pappa igen och somnade i soffan..


image description
PIZZZZAAAA!!


Idag vaknade jag upp lite piggare och det blev en frukostfika med Micha, Anna och Sandra på Thimons vilket var jättetrevligt! Jag fick oxå träffa 4 dagar gamla Bonnie som var hur vacker som helst! Helt plötsligt blev Tina väldigt sugen på att bli morsa, men ska nog försöka hålla mig ett tag till.. :)

image description
En söt Bonnie blott 4 dagar gammal.

Jag hann umgås lite med mamma innan jag tåg tåget hem. Vi käkade thaimat och kollade på kort, skypade lite med mina systrar...


Nu sitter jag iaf på tåget hem till Nyköping. Mår lite smått illa känner jag som bloggar via mobilen och åker X2000, ingen bra kombo lixom... Meeh!


Jag vill tacka alla tjejer som kom och jag saknade alla ni andra som inte kunde komma, det trevliga sällskapet och dom superfina presenterna jag fick! :) Ni är dom allra bästa och jag älskar er allihop!

Jag har endel bilder i kameran men laddar upp dom när jag kommer hem till Nyköping igen. Här är liiiite bilder ifrån helgen iaf!

Pusss & Kram // Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0