Måndag 30 Januari - I helgen var det livat!

God eftermiddag där hemma i sverige!

Idag vaknade jag vid 09, helt utvilad efter gårdagens resande! Klockan är strax 13 och jag har hunnit packa upp väskan lite, gick ut och handlade lite mat innan och kvällens middag blir fisk och vitt vin med Jeera! Ska bli gyttans gott!
Just nu sitter jag hemma hos henne och chillar loss i köket, frukosten käkades för några timmar sedan och tänkte fixa lite snabb nudlar innan jag ska iväg till skolan på lektion vid 15. :) Jag bor på Calle Bruc, 2 kvarter ifrån Pl- Uriquinaona och skolan ligger på samma gata, vilket är helt fab. Då slipper jag både metrokort och gå hemifrån tidigt!
Tänkte lägga upp bilder ifrån helgens fest jag hade hemma innan jag åkte. Det blev en försenad 25-års fest i Nyköping med kollegorna ifrån jobbet, hade askul! :)
Sist men inte minst så vill jag gratta min älskade syster Nipa som fyller år idag! :)


Hörs senare ikväll! // Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0