Söndag 24 Juni - Fula som stryk.

Jeffrey campbell boots.
Mjaa... hur var det med dom...? Hur mycket jag än vrider och vänder eller försöker använda min vilda fantasi så kan jag bara inte förstå hur man kan tycka att dessa hammare-liknande boots är snygga?! Wtf?!

Har sett tusentals kändisar i tidiningar, bloggerskor som köper par efter par och sett folk på stan med dessa pjux. Må dom vara väldigt "mode" och desigern må vara snusk rik, men Usch va gräsliga dessa skor är. Det ser ju ut som man går med stora träklossar under fötterna...! Ska det vara snyggt? Sen är jag en sån där som gillar små skor och små fötter dvs, fossingarna ska vara små och inte elefantfötter... Vad tycker karlarna om dessa föresten? Det måste ju vara en fet turn-off för dom..?
Näää, tyvärr... hur mycket jag än försöker tänka: "Joo, men lite snygga är dom säkert.." Men näää.. det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0