Söndagen 3 Juni - Budapest

Och så var det juni och sommar, eller jag menar vinter.. Hallå, det är lika kallt som det var när jag kom tillbaka ifrån Barcelona i mitten på mars och igår hade jag min röda vinterjacka på mig?! VAD är detta?


För några dagar sen kom Sina, min lilla bög och hälsade på mig. Vi drack kaffe och förutom att han berättade om helgens detaljer (jag dog!) så dansade vi till house i köket och flumplanerade sommartripper. Vi ville åka till Berlin, och så ville vi åka till Barcelona och så till London. Vi får se hur lönerna ser ut nu denna sommaren. Eftersom att jag flyger fett mycket nu så hoppas jag på mycket cash iaf!
Dock är min sommar rätt väl planerad ändå. I juni månad så ska vi åka ett gäng till Stockholm och gå på Gröna Lund. Det blir första gången där för mig och jag hoppas att det på ngt sätt är lika bra som Liseberg, men det har jag svårt att tro. Det blir övernattning för oss där och dagen efter så var det tänkt att vi skulle shoppa loss.
Midsommar är ännu dock oplanerad och jag vet inte vad jag ska göra, men med tanke på att jag jobbar den dagen så har jag inte tänkt så mycket på det heller. Sen, sista veckan blir det ett 3 dagars besök hos systrarna i Lund och jag antar väl att vi kommer göra Malmö en dag oxå.
I juli blir det en massa resor hem till Nässjö iallafall, dels för Mickas & Freddies bröllop. (Fuck, jag har fortfarande inte hittat en klännning!) Sen har jag inte varit hemma sedan mars, så det ska bli trevligt att hälsa på lite. Sista helgen hoppas jag på en tripp till Barcelona 4 dagar. (Jeera, you better be off! )


Augusti är ganska oplanerat tack och lov, men sista veckan så planerar jag och Rubi att dra till Chania/Kreta i 5 dagar. Hyra bil och åka till stränder och hoppas att dom är lika fina som bild och som folk säger. Vi får se hur det blir med det.
I september kommer min feta semester och då är jag ledig 20 dagar. DÅ ska vi nog åka till Madrid för när jag var där senast var det typ 0-gradigt och inte alls väder-vänligt, så jag hoppas att jag kommer få se Madrid i hetta denna gången. Vi planerar även på att åka till Marocko (göra Marrakesh-Casablanca-Fez). MEN det beror på hur mkt allt kostar och givetvis hur mkt man kommer att slösa på onödigt i sommar, men jag hoppas hoppas hoppas!! :)
I veckan var jag och Rubi i 3 dagar och gjorde Budapest, staden är ju fantastisk! Dit hade jag nog velat åka igen och göra en riktigt fylle-resa med tjejerna :) Trots att det regnade första dagen när vi kom dit, så hade vi jävligt tur resten av dagarna, sol och stekhett. Resan var en liten tidig födelsedags present till Ruben, då han fyller år nu i veckan och han blev helt paff när han öppnade paketet (med flygbiljetterna i) kvällen innan vi åkte. Vilken surprice kan man lätt säga! Hihi.

Jag är helt slut efter 4 dagars flygande och min hals har börjat fucka nu oxå! (fan!) Orka med att bli sjuk NU!
Hoppas att det går över nu när jag är ledig 3 dagar framöver. Det blir chill för hela slanten i väntan på lönen som kommer på freeeedag!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0