Onsdag 16 Maj - Leaving partys

Nej, jag har inte gått och dött. Jag har bara haft väldigt litet sug av att blogga. Har inte haft något vettigt att blogga om, så därmed har motivationen varit waay below zero så att säga. Kan inte direkt säga att detta inlägget kommer innehålla mycket vettigt heller, haha!

Jahaja. Då var vi inne i mitten på maj månad redan. Jag väntar fortfarande på att typ våren ska nå oss, men det verkar inte som om det blir någon sommar i sverige detta år. trist!
Jobbet går bra. Jag flyger inte mer än 3-4 dagar veckan så det är skönt måste jag säga. Men som sagt, hade vädret tillåtit så hade man ju kunnat hitta på ngt skoj ute i solen om den nu kunde komma fram och vara varm någon gång.
Under april månad hade vi en massa folk som fått transfers till andra baser, tex bland annat till Billund i Danmark, Palma de Mallorca, Marseille, Cypern, Budapest och Barcelona. Det slog mig då tanken att OM jag fortfarande hade varit på transfer listan till Barcelona, så hade jag varit tillbaka där nu igen... Men att jag tog bort mig från listan är inget jag ångrar dock. I och med att en massa folk har lämnat oss så har den senaste månaden bestått av en massa "leaving partys", vilket har varit jävligt roliga, men givetvis var det inge kul när kollegorna väl skulle dra.
Men! Det innebär att man kan åka och hälsa på folk lite här och var...!
Jag, Elias och Eva på Elias leaving party, numera är han baserad i BCN.
Oskar & Elias.
Crew people.
Selva, Elias & Aline.

Carlotta, jag & Marcos.

På O'learys på José, Lisa och Malins leavingparty, som numera är baserade i BCN och i Norge.
Malin, Jag & Vytautas.
Skåål & lycka till!

Nu längtar jag efter sommaren så jag typ döööör! Behöver sol och värme. Sommarplaneringen för min sommar är ganska småklar den oxå. Har hållt på att planera Rubens födelsedag, tvärr kan jag inte nämna något här eftersom han brukar småläsa bloggen ibland.
Men saker jag planerat in i sommar är iaf att hälsa på systrarna i Lund, hälsa på Jeera i Barcelona, samt en snabbis i Madrid. Vi planerar 5 dagar på Kreta och förhoppningsvis så har jag kunnat spara ihop till 2 veckor i Marocko i september och då blir det Marrakesh, Casablanca och Fez. (håller tummarna för att pengarna inte ska rinna igenom fingrarna nu...!) Sist men inte minst så blir det sommarbröllop hemma i Nässjö, där jag ska se en utav mina bästa vänner bli fru! :) Har ni några roliga sommarplaner..?
Nu får det räcka för idag!
Hej hej // Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0