Torsdag 17 Maj - Hsby och röd dag

God kväll eller!

Idag har vi inte gjort ngt vettigt faktsikt. Både han och jag hade hsby idag så vi låg i sängen och latade tills klockan slog 11. Det blev en kvick promenix till stan tills vi båda insåg att det är ju röd dag idag. Det gjorde dock mig inget, en promenad i fina vädret gör igen fel.
På hemvägen fick jag ett ypperligt sug efter grillad kyckling och 10 min efter det var vi redan på väg hem med kyckligen i näven, och 1,5 timme senare blev det brak lunch framför sovan och jag deckade efter det och snarkade gött i 1 timme innan jag blev väckt igen.
Brak-lunch med världens bästa sällskap!
Mer än typ Simpons, Family guy, Scrubs och 2 ½ men så jag har iallafall hunnit med att städa här hemma, men sen blir det nog vidare för chill i soffan idag. Imorgon ska röven ta sig upp klockan 4.00 för att flyga till Rom med alla (ursäkta, men jävla) spagetti människor... !
Hörrrni, har ni en lägenhet över här i Nyköping, typ en 1:a eller liten söt 2:a... Så vill behöver jag den!!
Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0