Måndagen 8 oktober - Sommaren 2012

Men tjofräsen på er eller!
 
Jag som typ har glömt bort min blogg totalt under sommaren, MEN kände för ett litet inlägg ikväll. Det blir nog inte mkt mer bloggande för min del, så det kommer vara rätt torrt här som vanligt, men jag kommer inte att stänga ner den för jag tycker att det är skitkul och gå tillbaka och läsa saker jag gjort för flera år sen (och inse hur "ung" och patetisk man har varit ibland, ha! ) 
 
Jag måste nog erkänna att jag inte läser mycket bloggar alls nu förtiden, man hinner ju inte! Det finns ingen tid.
Sommaren 2012 har varit bra, inte den bästa, men helt klart har den innehöllt mkt fina stunder kan jag säga er. Sommarvädret i sverige i sig ha ju sugit röv, och med dom få dagar jag har haft ledig så har jag smitit fort ifrån Sverige för att komma åt solens varmaste strålar på varmare breddgrader.
 
Bara i år har jag hunnit bocka av Portugal, Ungen och Grekland (Kreta). Det har blivit en massa tripper till Barcelona kan jag säga för att hälsa på min thaifruga där nere och jag har haft fab days där med henne och med Sina som följde med en gång. Jag var oxå på Mallorca för första gången och det var över förväntan, så dit måste jag igen. Dock är "sommaren" slut, och hösten har börjat här i svea med sina ynkla 10 grader (WTF?!?!) Jag har knappt märkt av månderna som gått eftersom att jag har jobbat som ett as sedan april, heeeeeela tiden. Helt sjukt och jag ber för varje schemaläggning som dom gör att en homestandby ska komma, men aldrig.. (suck..)
 
En av sommarens bästa hemma i sverige har iaf varit att jag fick vara med när en utav mina allra bästa vänner blev maka & make. Vilket underbart fint bröllop! Hon var vackraste bruden i världen och hela dagen var fantastisk. SEN att vi klirrade den bästa möhippan veckan innan bröllopet var askul! :) Haha! 
 
 
Mickas Möhippa, Juli 2012. Hela tjej-gänget!
 
 
Mickas Möhippa, Juli 2012. Hela tjej-gänget!
 
 
Micka på sin möhippa, så fin så fin!
 
 
Micka & Freddie på deras dag!
 
 
Besök i Barca Juli 2012 ! 
 
 
Sina & Jeera.
 
 
Sina, Jeera & jag på gayklubben Arena Madre. Hade skitkul!
 
 
Semester, Barcelona, Mallorca & Madrid. Sept 2012.
Barcelona igen, Sept 2012.
 
 
 
 
 
 
 
Det var skitkul och träffa Phatt igen, hon har spenderat hela våren och sommaren på att jobba på en lyxyatch hos en familj och vi var och hälsade på när dom var i Palma. :)
 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0